Šimundža, I. (2015). Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža, Iva. "Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža, Iva. "Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža, I. (2015). 'Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža I. Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
I. Šimundža, "Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186