Braenović, M. (2017). Odnos anksioznosti, samopoštovanja iatribucijskog stila kod učenika osnovnoškolske dobi (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:437611
Braenović, Marija. "Odnos anksioznosti, samopoštovanja iatribucijskog stila kod učenika osnovnoškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:437611
Braenović, Marija. "Odnos anksioznosti, samopoštovanja iatribucijskog stila kod učenika osnovnoškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:437611
Braenović, M. (2017). 'Odnos anksioznosti, samopoštovanja iatribucijskog stila kod učenika osnovnoškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:437611
Braenović M. Odnos anksioznosti, samopoštovanja iatribucijskog stila kod učenika osnovnoškolske dobi [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:437611
M. Braenović, "Odnos anksioznosti, samopoštovanja iatribucijskog stila kod učenika osnovnoškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:437611