Martinić, P. (2017). STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA PREMA INKLUZIJI UČENIKA S POSEBNIM POTREBAMA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:646063
Martinić, Petra. "STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA PREMA INKLUZIJI UČENIKA S POSEBNIM POTREBAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:646063
Martinić, Petra. "STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA PREMA INKLUZIJI UČENIKA S POSEBNIM POTREBAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:646063
Martinić, P. (2017). 'STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA PREMA INKLUZIJI UČENIKA S POSEBNIM POTREBAMA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:646063
Martinić P. STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA PREMA INKLUZIJI UČENIKA S POSEBNIM POTREBAMA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:646063
P. Martinić, "STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA PREMA INKLUZIJI UČENIKA S POSEBNIM POTREBAMA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:646063