prikaz prve stranice dokumenta PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING

Brtan, Ivona
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost

Citirajte ovaj rad

Brtan, I. (2019). PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan, Ivona. "PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan, Ivona. "PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan, I. (2019). 'PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan I. PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

I. Brtan, "PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.