Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING

Ivona Brtan (2019)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad

Brtan, I. (2019). PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan, Ivona. "PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan, Ivona. "PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan, I. (2019). 'PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 14.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

Brtan I. PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065

I. Brtan, "PSYCHOLINGUISTIC APPROACH TO SOCIAL MEDIA MARKETING", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:305065