Vrdoljak, M. (2015). Metoda analitičkog promatranja u radu s djecom predškolske dobi (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:566481
Vrdoljak, Maja. "Metoda analitičkog promatranja u radu s djecom predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:566481
Vrdoljak, Maja. "Metoda analitičkog promatranja u radu s djecom predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:566481
Vrdoljak, M. (2015). 'Metoda analitičkog promatranja u radu s djecom predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:566481
Vrdoljak M. Metoda analitičkog promatranja u radu s djecom predškolske dobi [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:566481
M. Vrdoljak, "Metoda analitičkog promatranja u radu s djecom predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:566481