Parčina Rešić, T. (2016). KOMPARATIVNA ANALIZA ULOGA NASTAVNIKA U REFORMI OBRAZOVANJA: PRIMJER FINSKE I HRVATSKE (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:876938
Parčina Rešić, Tea. "KOMPARATIVNA ANALIZA ULOGA NASTAVNIKA U REFORMI OBRAZOVANJA: PRIMJER FINSKE I HRVATSKE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:876938
Parčina Rešić, Tea. "KOMPARATIVNA ANALIZA ULOGA NASTAVNIKA U REFORMI OBRAZOVANJA: PRIMJER FINSKE I HRVATSKE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:876938
Parčina Rešić, T. (2016). 'KOMPARATIVNA ANALIZA ULOGA NASTAVNIKA U REFORMI OBRAZOVANJA: PRIMJER FINSKE I HRVATSKE', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:876938
Parčina Rešić T. KOMPARATIVNA ANALIZA ULOGA NASTAVNIKA U REFORMI OBRAZOVANJA: PRIMJER FINSKE I HRVATSKE [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:876938
T. Parčina Rešić, "KOMPARATIVNA ANALIZA ULOGA NASTAVNIKA U REFORMI OBRAZOVANJA: PRIMJER FINSKE I HRVATSKE", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:876938