završni rad
Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja

Dobrila Vranković (2017)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za predškolski odgoj
Citirajte ovaj rad

Vranković, D. (2017). Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:788254

Vranković, Dobrila. "Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:788254

Vranković, Dobrila. "Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:788254

Vranković, D. (2017). 'Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:788254

Vranković D. Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:788254

D. Vranković, "Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:788254