Kuzmanić, L. (2015). Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, L. (2015). 'Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić L. Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
L. Kuzmanić, "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644