diplomski rad
Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama

Lucija Kuzmanić (2015)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za učiteljski studij
Citirajte ovaj rad...

Kuzmanić, L. (2015). Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić, L. (2015). 'Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić L. Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

L. Kuzmanić, "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644