Urličić, A. (2018). Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965
Urličić, Antonia. "Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965
Urličić, Antonia. "Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965
Urličić, A. (2018). 'Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965
Urličić A. Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965
A. Urličić, "Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965