Šantić, A. (2018). Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić, Ana. "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić, Ana. "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić, A. (2018). 'Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić A. Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
A. Šantić, "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984