Mudrovčić, J. (2018). Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić, J. (2018). 'Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić J. Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
J. Mudrovčić, "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774