prikaz prve stranice dokumenta Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca

Šušić, Petar
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za sociologiju

Citirajte ovaj rad

Šušić, P. (2018). Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić, Petar. "Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić, Petar. "Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić, P. (2018). 'Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić P. Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

P. Šušić, "Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.