Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet Odsjek za predškolski odgoj
Citirajte ovaj rad
Hrgović, A. (2020). Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130
Hrgović, Ana. "Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130
Hrgović, Ana. "Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130
Hrgović, A. (2020). 'Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130
Hrgović A. Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130
A. Hrgović, "Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130