Pirović, V. (2020). ULOGA UČITELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU UČENIKA S POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:250812
Pirović, Viki. "ULOGA UČITELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU UČENIKA S POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:250812
Pirović, Viki. "ULOGA UČITELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU UČENIKA S POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:250812
Pirović, V. (2020). 'ULOGA UČITELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU UČENIKA S POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:250812
Pirović V. ULOGA UČITELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU UČENIKA S POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:250812
V. Pirović, "ULOGA UČITELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU UČENIKA S POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:250812