Naslov Rad na projektu u dječjem vrtiću
Naslov (engleski) Work on the Project in the Kindergarten
Autor Danijela Grebenar
Mentor Branimir Mendeš (mentor)
Član povjerenstva Ivana Visković (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Branimir Mendeš (član povjerenstva)
Član povjerenstva Iskra Tomić Kaselj (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet Split
Datum i država obrane 2022-07-07, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija
Sažetak U ovom završnom radu izložen je pojam i značenje kurikuluma i kurikuluma
ranog i predškolskog odgoja. Prikazana je i razlika između biheviorističkog,
tradicionalnog i humanističko-razvojnog, suvremenog kurikuluma, a jedno poglavlje
posebno je posvećeno dokumentu Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i
obrazovanje iz 2014. godine. Nadalje, u sljedećem poglavlju obrađena je tema
značenja projekta, što rad na projektu u dječjem vrtiću znači kao važna odrednica
suvremenog kurikuluma te koje su neke od dobrobiti za djecu u radu na projektu.
Jedan od podnaslova najavio je predstavljanje prednosti integriranog kurikuluma.
Nakon općenitog dijela o radu na projektu u dječjem vrtiću, sljedeća točka posvećena
je tijeku rada na projektu, odnosno etapama koje odgajatelji slijede tijekom samog
procesa i kojim slijedom se vode. Počevši od odabira i početne razrade teme,
utvrđivanja postojećih znanja kod djece, zajedničke refleksije odgajatelja i planiranja
drugih, novih resursa učenja, zatim provođenja i praćenja dogovorenih aktivnosti pa
sve do evaluacije koju vrše i djeca i odgajatelji vezano uz aktivnosti koje su proveli te
zajedno planiraju nove. Sljedeća točka posvećena je ulozi djeteta u radu na projektusve ono što dijete radi, kako rad na projektu doprinosi njihovom razvoju i dr. U radu
se ističe i velika važnost dokumentiranja procesa učenja u projektu, te na koje sve
načine odgajatelj vodi pedagošku dokumentaciju i kako ona koristi njemu i djeci u
dječjem vrtiću.
Sažetak (engleski) In this final work, the concept and meaning of the curriculum and curriculum of early
and pre-school education is exposed. The difference between behavioral, traditional
and humanistic-development, contemporary curriculum was also shown, and one
chapter was especially dedicated to the 2014 National Curriculum document for early
and preschool education. Furthermore, in the next chapter, the theme of the meaning
of the project is addressed, which means the work on the kindergarten in the
kindergarten as an important determinant of the contemporary curriculum and which
are some of the benefits for children in the project work. One of the subtitles
announced the presentation of the benefits of an integrated curriculum. After a general
part of the project on the project in the kindergarten, the next point is dedicated to the
course of work on the project, that is, the stages that the educators follow during the
process itself and which order they follow by. Starting with the selection and initial
elaboration of themes, determining existing knowledge in children, common
reflections of educators and planning of others, new learning resources, then
implementation and monitoring agreed activities, all the way to the evaluation that
both children and educators related to the activities they conducted and plan new ones.
The next point is dedicated to the role of the child in the project on the projecteverything that the child does, how the work on the project contributes to their
development, etc. The work also emphasizes the great importance of documenting the
learning process in the project, and in which all ways the educator leads the
pedagogical documentation and How she uses him and children in kindergarten.
Ključne riječi
dokumentiranje
etape rada
integrirani kurikulum
Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje
projekt
Ključne riječi (engleski)
Documentation
Integrated Curriculum
National Curriculum for Early and Preschool Education
Project
stages of work on the project
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:172:998332
Studijski program Naziv: Rani i predškolski odgoj i obrazovanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (univ. bacc. praesc. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-07-08 15:19:47