prikaz prve stranice dokumenta Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta

Grbeša, Matea
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za predškolski odgoj

Citirajte ovaj rad

Grbeša, M. (2016). Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša, M. (2016). 'Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 26.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša M. Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

M. Grbeša, "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.