Grbeša, M. (2016). Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, M. (2016). 'Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša M. Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
M. Grbeša, "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009