Prkačin, P. (2016). Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin, Petra. "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin, Petra. "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin, P. (2016). 'Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin P. Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
P. Prkačin, "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232