Plazonja, S. (2015). Temeljna načela Waldorfske koncepcije u predškolskom odgoju (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:075200
Plazonja, Snježana. "Temeljna načela Waldorfske koncepcije u predškolskom odgoju." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:075200
Plazonja, Snježana. "Temeljna načela Waldorfske koncepcije u predškolskom odgoju." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:075200
Plazonja, S. (2015). 'Temeljna načela Waldorfske koncepcije u predškolskom odgoju', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:075200
Plazonja S. Temeljna načela Waldorfske koncepcije u predškolskom odgoju [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:075200
S. Plazonja, "Temeljna načela Waldorfske koncepcije u predškolskom odgoju", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:075200